Naše akce |
Pokud se chcete podívat, jak to vypadalo na akcích, kterých jsem se zúčastnil, tak můžete zde. |
|
|
Test zařízení během červnového PA proběhl úspěšně a budeme se tedy těšit na spojení v Polním dnu 2009 pod značkou OL4A z JO60RN. |
|
Kdo je online? |
Satelit si čte 3 hostů a 0 registrovaných návštěvníků.
|
|
|
UPC Direct se svým partnerským call centrem získali hlavní cenu Poslal Anonymous v * Středa, 10. srpen 2011 @ 09:51:35 CEST *
|
Lucemburk, Praha - Společnost UPC Direct, poskytovatel služeb v oblasti satelitní televize v České republice a na Slovensku, získala se svým partnerem, společností Competence Call Center (CCC), významné ocenění za vynikající kvalitu služeb.
Tým CCC pro zákaznické služby, který spolupracuje se společností UPC Direct v Bratislavě, vyhrál v soutěži Contact Center World Awards bronzovou medaili. Ocenění bylo uděleno za nejlepší outsourcingové partnerství a předáno asociací Global Association for Contact Center Best Practices and Networking. Toto ocenění je udělováno pro území Evropy, Středního východu a Afriky a bylo předáno 8. července v rámci světové konference kontaktních center v Londýně. Vítěz byl vybrán z více než 1 200 účastníků, kteří působí v široké škále různých oborů.
Tento úspěch je výsledkem neustálého zlepšování organizace UPC Direct-To-Home (DTH) v oblasti péče o zákazníky, a to především od loňského roku, kdy společnost převzala do svého vlastnictví majetek UPC Direct. Nyní je všem, kteří zatelefonují do call centra UPC Direct, věnována ta nejvyšší pozornost a na konci telefonátu jsou požádáni, aby vyplnili automatizovaný průzkum. Tyto průzkumy ukazují, že jsou klienti UPC Direct velice spokojeni s tím, jaké zákaznické péče se jim dostává. Z dalších průzkumů prováděných na internetu vyplývá, že zákazníci UPC Direct jsou přesvědčeni, že od UPC Direct dostávají dobré služby a jsou spokojeni s celkovou kvalitou.
„Vím, jak důležité je stavět zákazníka na první místo a poskytovat našim klientům služby na vysoké úrovni,“ uvedla Tunde Hubina, ředitelka oddělení pro péči o zákazníky UPC DTH. „V péči o zákazníky jsme jedni z nejlepších v našem oboru. Plně uspokojujeme rostoucí poptávku po kvalitní zpětné vazbě jak po telefonu, tak prostřednictvím naší aplikace pro zákazníky na našich internetových stránkách. Tato cena je vítaným uznáním práce, kterou vykonáváme, abychom zajistili 100% spokojenost zákazníků s naší společností a s produkty, které poskytujeme“.
„Spolupráce s UPC DTH nás velmi baví a těší nás společný úspěch, kterého jsme dosáhli v soutěži Contact Center World Awards,“ dodal Jeroen Hollestelle, ředitel call centra společnosti Competence Call Center. „Naše firmy mají společné to, že usilují o nejvyšší úroveň kvality, což je zjevné při každém kontaktu se zákazníkem, a toto úsilí bylo nyní oceněno i někým zvenčí a v mezinárodním měřítku. Tým poskytující podporu společnosti UPC Direct v CCC Bratislava se zaměřuje na poskytování vynikajících služeb, které překonávají očekávání zákazníků. Gratuluji a děkuji za úspěšnou spolupráci Haně Baráčkové, manažerce projektu, jejímu týmu a paní Tunde Hubina, která je ředitelkou oddělení pro péči o zákazníky UPC DTH.“
|
|
| |
|
"UPC Direct se svým partnerským call centrem získali hlavní cenu" | Login/Registrace | 0 komentářůs |
|
Komentáře vyjadřují názory našich uživatelů. Nejsme zodpovědni za jejich obsah. |
|